måndag 18 februari 2008

Ännu En Myshelg...

Ja, då var helgen över och det var vanlig måndag igen.
I fredags var det mys hos storfamiljen Peter, Akiz och alla bäbisarna. Vi smaska på kycklingenchiladas och surplade vin och tittade på när tjorven och gänget glupska i sig räkor.
Akiz och jag lekte med lillebror och Älsklingen och Peter spela hockey. Sen körde vi en match i pil, det var lite lurigt om vem som vann, beror kanske på vilka regler man kör...
När vi sen skulle hem hade älsklingen ont i magen kanske berodde det på all äcklig mat vi fick.. hihi, tur var iaf att vi hittade en kundvagn på vägen hem som jag kunde köra min älskling i., haha sånt har jag alltid velat göra, det var super kul haha!!!
I lördags var vi på den efterlängtade lördagsfikan på Akiz fik med familjen Sjöström, sen åkte vi hem till min mamma och fira hennes födelsedag, och kolla på melodifestivalen, rätt låt vann, jag gillade ialla fall bröderna i röd kostym.
Igår, söndag var Robin och jag ute på en låååång skön söndagspromenix sen glupska vi i oss ett paket Häagen Dazs det var vi väl förtjänta av.

Nu ska jag fortsätta med mina hemmafrusysslor...

Inga kommentarer: