tisdag 5 februari 2008

Jo, Visst Är Det Verklighet

Jag är arbetslös... och det känns jättekonstigt, har liksom inte varit det innan, fick i princip jobb på banken direkt efter jag var färdigbusad efter skolan..., 2001-02-05 ;)

Arbetsförmedlingen sucks, eller iaf känns det som man själv sucks efter varit där... Jag satt där igår i ca två timmar och jag är inte ett dugg klokare, och inte var dom det heller.
(men dom var snälla!!!)
Ja, så nu är det bara att ge sig in i arbetssökarvärlden för här tänker jag inte sitta... jo visst hade det varit mysigt å få vara lyxhustru,.. eller inte, jag vill göra nåt mer.
Och på arbetsförmedlingen är jag glad om jag slipper sätta foten mer än nödvändigt, bara stämningen där borde göra att folk tar första bästa jobb dom får för vem vill sitta där och bara känna sig mindre och mindre...
Nä, time to go! Ut och söka jobb.. eller iaf ge andra jobb, jag är shoppsugen, NU! haha

1 kommentar:

Anonym sa...

kanske e bäst du kommer tillbaka?