torsdag 10 april 2008

Världens Roligaste

Kommer inte ihåg vad älsklingen och jag diskuterade, men iaf så säger jag såhär, äh men dra nåt gammalt över huvudet! Då är min älskling väldigt finurlig... När jag tror att han vill ge sig i diskutionen och spela lady och lufsen, så drar han bokstavligen nåt gammalt över huvudet, nämligen mig!
Tack för den! och innan jag ens hunnit fatta vad han gjorde börjar han skratta och säga förlåt jag menade inte så haha!
(det gjorda han visst)
Men visst var det kul jag skrattar än och var bara tvungen att berätta genast!
puss och gonatt från nåt gammalt

4 kommentarer:

Anonym sa...

Han har ju humor Robin haha ha....det var ju rätt roligt ,fast han menade nog inte så ,fast han var nog riktigt snabb i repliken där,jag tror att ni har roligt hela tiden

Anonym sa...

det var jag som var anonym ..glömde skriva under ...virva
älskar er puss

Anonym sa...

hahahahahahahahahahahahahaahaha, sluta skriv sådär jag kommer inte kunna sluta skratta nu...
puss gamle galning

Anonym sa...

hahahah, de var faktiskt skiiitkul!!! hahhaha, räkan