torsdag 10 april 2008

Galning

Det är nog jag det, klockan är nu ca halv åtta jag ska strax gå till jobbet, men jag var bara tvungen att sätta mig vid datorn lite och utöva min hobby. Blogga. Jag fick ett sånt sug efter att få skriva och berätta. Självklart kolla jag först om mina kära vänner lagt in några nya inlägg och mycket riktigt! Tack som tusan!

Jag hade velat berätta om MIN NYA frisyr, fick kankse inspiration av Akizen igår, men jag har länge velat göra en Michelle uppsättning en såndär slarvigt men ändå snygg krusudull där bak med massa spännen, jag har försökt nån gång men inte känt att jag lyckats, Men idag tror jag att jag har fått till det (får väl se om det sitter kvar efter jag gått ut i Kalmarblåsten) Och självklart hade jag ju tänk föreviga med min kamera men batteriet hade dött, ska se om den hunnit laddas nåt nu.. njae, ni får vänta med bild. pusspuss nu måste jag gå!

Ps GRATTIS på födelsedagen brorsan!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh, jag tror minsann att du var alldeles skitfin!! Kul att man kan inspirera! *ler*

Anonym sa...

ja, jag tyckte väl att det var nåt extra med dig idag :) så söt så söt!!! som socker!!!

Hoppas du fick lite tårta utan mandel tillslut!
puss...s

Anonym sa...

vem fick diska? sket ni i det eftersom ingen tippade rätt.... hahaha det blev ju 1-2.

Får man se bild på den dära knullrufs-uppsättningen eller?