torsdag 3 april 2008

Jo Det Är Nog Sant Fian,

vi har blivit äldre... idag på tjejfikan, satt vi, mella michelle maria annie akiz sara och jag och pratade bebisar, vi pratade inte direkt om att vi skulle skaffa bums här och nu men just att vi pratade om det kändes som att, Jo vi har blivit äldre, för det var väl inget vi satt och snacka om sådär lite lätt för nått år sen eller..!?

Men vi känner ju oss inte äldre ellerhur, men även om vi vill eller inte har vi nog nånstans blivit det utan att vi märkt det...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Poff så blev man gammal utan att man ens märkte det... eller jo...lite rynkigare är jag nog...

Anonym sa...

Jag ångrar mig, vill inte alls vara gammal längre. Från och med nu är jag 20, punkt slut, ska även bete mig därefter, men ingen kan tycka det är konstigt, jag är ju bara 20. =)
Det är så jävla trist att vara vuxen.

Anonym sa...

Du har rätt, vi pratade om det som vi inte skulle gjort för att par år sedan. Det jag känner nu är att jag är säkrare på saker och ting, låter mig inte sättas på och värdesätter saker på ett annat sätt än förr! Jag säger som mamma, det blir bara bättre med åren!

Anonym sa...

Tjejer...skaffa gubbe så kommer ni för alltid att känna er unga! : )

Mella sa...

Fia: Jag håller med dig, vill inte heller vara vuxen.. Någonsin mer! Kom hem med dig nu, så jag får ha lite kul :)

Johanna: Jag diskuterade inga ungjävlar.. NI gjorde! Det ligger verkligen inte mig nära i tiden att ens tänka tanken på barn, hua! Så det så..