lördag 26 april 2008

Poff..

så var man här igen, i norge alltså. Känns konstigt och roligt på samma gång, roligt att träffa tjejörna konstigt för samtidigt som det är precis som vanligt så är det helt annorlunda.


Nu var kanske poff att överdriva för det var inte alls poff att komma hit vilken lååång seeeg bilfärd.


Hade aldrig kunnat förstå att jag fixat den resan så många gånger och själv dessutom om det inte varit för min älskling. Därför vet jag nu att hemresan blir lättare för då ska jag hem till min älskling.

Igår var vi framme ca halv åtta tror jag då blev det presentutdelning till fian och sen stod det färdig tacos på bordet, tack så mycket, och som vanligt när smygrökarna försvinner står jag kvar med disken. Så det var bara att kavla upp ärmarna och sätta igång. Och så som pricken över i vankas det potatisgratäng nu när skalerskan är på plats... undra om man inte skulle börja röka iaf...



1 kommentar:

Anonym sa...

igår sa jag till Rooobin att du viskat i mitt öra innan du åkte till norge att du inte kommer hem mer igen..moahahahaha

jag är en elak människa i brist på annat...