torsdag 17 april 2008

Pipes..

då var man ute och roade sig med tjejerna igår på pipes.. , eller det var akiz mella och jag det fattades alltså en hel del tjejer. men men, vi hade mysigt och drack ett par glas vin till buffén som bestod av köttbullar klyftpotatis och små kyckling vingar, och ja Lena det var verkligen salt, haha!

Iaf jag drack alltså två glas vin plus ett halv till som mella och jag dela på och vi blev lulliga, men värst av allt jag har sån in i hel..tes hvudvärk idag.. vill inte jobba.
Jag ska aldrig mer dricka......

rödvin...

och jobba dagen efter...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag jobbade eftermiddag, snyft!

Anonym sa...

haha, men det var trevligt, å det var en trevlig fika i morse...pussas!

Anonym sa...

Tråkigt att jag missade, men satt hemma med en katalog på kakel...och ja, man kan nästan tro att det var riktiga kakelplattor i den för den var tjock och vägde minst ett ton, sen tröttnade jag på den o kollade på film. Men nästa v e jag på!! Kram

Ps. mitt nya jobb blir Bistrobar, såg att du undrade : )

Anonym sa...

hej! jag jobbade ju tyvärr..va hemma vid 7...men hör av er nästa ggn igen..kram!!