måndag 21 april 2008

Sooolig Helg


Det är gott med glass!




I lördags åkte älsklingen och jag hem till tage och virva, fast dom var ju inte hemma, men vi skulle hämta lite saker och så passade vi på att äta glass som vi visste fanns i frysen, och så gick vi en sväng runt kristvalla. Soooligt och härligt var det.



När vi var där passade vi på att låna racerbilen lite, vi tog svängen förbi nybro där jag lurade pappa att jag bytt bil, oj vad jag fick dåligt samvete när han trodde mig, älsklingen sa att jag var en satunge, men jag sa faktiskt till papsen efter en liten stund att jag ljugit. Han tyckte iaf att det var ett bra köp så nu vill jag byta bil vill ha en snabb en.


På kvällen skulle vi till marcus på lite fest, titta så fiiin jag var då i min klänning.
I bakgrunden ser ni vår fina tavla vi köpt på tradera, orginal är det och tavlan har hängt på en restaurang i USA på 60-talet.

Sen var det söndag då tog älsklingen och jag en utflykt till Drageryd, dit hängde aldrig kameran med, men vi var alltså och hälsa på mamma och lasse, vi åkte till ett café och käkade våfflor, där hade dom ett slags loppis i samma hus, älsklingen hitta en gaaaammal skylddocka han ville ha.. hmm kan inte komma på till vad, men vi köpte iaf den aldrig, skönt va det hade inte velat gå upp på natten för att kissa och bli livrädd för den.



1 kommentar:

Anonym sa...

tavlan var fiiin.. det var mys idag i solen med kaffet...