tisdag 29 april 2008

Hört Att Det Ger Tur När En Fågel Skiter På En..

..hmmja man kan ju alltid hoppas för idag när älsklingen och jag gick en sväng genom somriga kalmar så hände just det, strax efter gamla vattentornet så såg jag nåt i ögonvrån och blev helt stel, tittade sakta ned, och där var den på min fina scarf en fågelskit.. jag började nästan gråta dumma dumma fåglar varför gör ni så!?
Älsklingen tyckte det var himla kul haha, och sen så gick han där och sa att jag lukta skit hela tiden.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja men HUR sjukt e inte det?? I hala mitt 28 åriga liv har jag väl ALDRIG fått en fågelbajs på mig, men så idag på väg till jobbet "SPLATSH" den LILLA bajsen mitt på axeln och den jäveln måste ha tagit i ordentligt för det skvätte upp i ansiktet!!! BLÄÄ Nu måste jag ha tur så det räcker livet ut...