måndag 14 april 2008

Är Så Lycklig

.. fast att jag hade en "allt-jävlas-med-mig-dag" idag på jobbet.
Men det gick fort över när jag fick sluta tio minuter tidigare, då hann jag gå till Akizen på Königs och snick snacka lite innan jag skulle hem och städa och diska för att öveerraska min älskling!
Vi hade nämligen lyckats stöka ner och skaffa en hel del disk under vår mys och ta det lugnt helg.
Men med diskhandskar på blir allt lättare!
Så var det dags att överraska älskligen med att först möta han från jobbet, men eftersom jag bara var tvungen att åka förbi Akizen igen och snick snacka så hann ju älsklingen nästan hem, men jag hann ringa innan så älsklingen får vändea för att möta mig, och självklart lyckas vi på den korta biten från stan och hem gå om varandra ändå, haha! men tillslut möts vi.
Vi var väldigt hngriga båda två och eftersom vi tänk gå en runda gick vi tillbaka till Akizen och fikade innan vi gick en sväng på stan för att sen gå på upptäcksfärd, eller sakletarjakt... eller rättare sagt vi skulle se om vi hittade Akiz gamla cykel! Det gjorde vi, så älsklingen fick leka cykeltjuv och sen hade jag en cykel. Jippi!
När vi varit och handlat på Maxi CYKLADE vi nu hem för att STÄDA OCH DISKA, men när vi kommer hem blir min älskling så så glad, för allt sånt var redan gjort!
Visst är jag duktig.

Inga kommentarer: