torsdag 10 april 2008

Ingen Diskade

som sagt så blev det ju vinst för linköping och därmed absolut inte vinst för varken mig eller min älskling! Vilket slutade med att ingen diskade.
Itället blev det dagens syssla, och jag som slutade tidigare än min älskling började, men jag lämnade alla bestick till min älskling för dom tycker jag verkligen inte om att diska.

Ikväll åkte vi till min pappa i nybro för att fira min bror som fyller år, där bjöds på mat och tårta, tårta som jag självklart fixad nu när jag gör karriär på konditori! haha!
Som mandel och nötallergiker är det typ inget som finns att äta i kak och bakväg, men jag är lite busig och brukar testa lite lite även om jag inte är säker, (till min älsklings fasa ) MEN idag hade jag beställit en alldeles nöt och mandelfri gräddtårta, jojo och när jag ska hämta den ser jag att den är garnerad med massa fula gröna mandelflarn.. HOHO är det till mig? DÅ blev jag arg, även om jag säkert om jag blivit bjuden på en sån tårta nån annanstans kunnat peta bort, Men nu jäklar!!!

Sen som alltid när jag varit hos pappa, (eller mamma) kommer jag hemdragandes med en massa kuliga saker! Och idag hittade jag mycket mycket som jag trodde var borta, jättekul. Jag hittade även delar till min vattenpipa som jag snart tänker ta fram... När jag sa det till min älskling undrade han va jag var för nån raggare?! Vadå är man raggare för man har vattenpipa, jag köpte faktiskt den när jag var i Egypten man röker sånt där! Det var en kul grej!

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag ska oxå spela på nått lag som inte vinner så vi slipper diska...bra ursäkt!!!
gäller det på jobbet oxå tro???

åh vatten pipa!! coooolt...

Anonym sa...

Jag hatar också att diska bestick! Det är det tråkigaste jag vet!!

Anonym sa...

Jag diskar inte heller bestick. jag ska inte heller berätta för Robin att du gladeligen diska när du bodde i Norge, hahaha. Fin frisyr, gumman. Vattenpipa är ju ascool, robin är en tönt.

Anonym sa...

Ouch tönten blir ledsen. Ska ta upp detta med disken på morgonmötet imorgon.