onsdag 2 april 2008

Måste Bara Säga..

..att jag är så himla kär i min Robin, och jag är så himla lycklig.

Igår var det som nog alla vet 1 APRIL då ska man lura folk, har nån klurig typ kommit på. När jag var mindre när man gick i skolan å sådär då lurades man hit och dit, jag kan faktiskt inte komma på om jag nånsin blivit lurad på riktigt.
MEN igår blev jag det!!! Självklart av busfrö nr 1. Det var faktiskt hur kul som helst, jag blev verkligen grundlurad. Men Akizen är ett snällt busfrö, tack för du kom och hjälpte mig gumman!

Idag glömde jag ta med mig gummiband till jobbet för att kunna göra en liten söt bögtoffs, så då var jag tvungen att shoppa ett och titta så fint jag hitta då..

jag älskar trollsländor!

2 kommentarer:

Anonym sa...

åhh den var ju jätte söt,,, hihi. ja det var kul igår..hoppas jag har kompenserat upp min dumhet nu.... ses i mån , då ska vi busa... kraaam

Anonym sa...

jaa visst har du kompenserat och mer än såå =), föresten var du inte dum, det var ju 1 april! puussss