måndag 28 april 2008

Första Dagen På Bank Igen, Å Lite Annat

Japp, då var första dagen.. igen, på Swedbank avslutad. Det var inte nervöst eftersom jag kan allt, men samtidigt var det pirrigt, men dagen gick som smort för jag är så bra trala lala laaa.
Nä men allvarligt det gck skitbra och jag kände mig inte trött alls fast det blev en lååång första dag, 8.45 till 18 .45.

Härligt att sen få komma hem till min älskling som fixat mat som stod färdig och dukad på balkongen ( JA jag har ätit idag med, tänka sig) smaskigt som alltid när min älskling kockar.

Sen gick vi en sväng och förbi mellan, verkligen härligt att kunna gå ut och det fortfarande är ljust och hyfsat varmt fast man jobbat så sent.

Och taaaaack så himla mycket för en mysig helg norge gänget.. eller mest tack fian, linan var ju så duktig så hon jobbade och isak tog sin bror på oslovisit, så fian och jag strosade omkring själva hela lördan innan det blev överraskningsdags för lilla fian.

Inga kommentarer: