tisdag 8 april 2008

Blogga Mer

Jag tycker det är superkul att blogga, det är himla skönt att få skriva av sig och framförallt att få dela med sig av sin vardag.

Men nåt som är himla kul också är att läsa blogg, Jag tror att vi alla tycker så!
Idag sa Akiz till mig att jag skulle säga till Robin att blogga mer, jag sa det direkt till min älskling, som svarar, skaffa en hobby!
Då slog det mig, jag har en hobby, Blogging. Jag har alltid haft svårt att svara på frågan vad jag gör på fritiden eller vad som är min hobby, vara med vänner och familj brukar svaret bli, MEN nu har jag det, hädan efter ska jag svara, BLOGGING.
Flizan hade skrivit som kommentar idag på min blogg att jag blogga för dåligt. Och visst blir man galen när man flera ggr om dagen går in på någons blogg för att se samma inlägg som dom andra tio gångerna man kollat den dagen! ( lite överdrivet kanske men så känns det ibland)

MEN om ni tycker jag bloggar för lite; (citerar jag robinsjostrom.se den 27 februari 2008);
" så är det för att jag ogillar bloggar där folk nödskriver för sakens skull. Det blir lätt att nya inlägg ignoreras efter ett tag, och tynar bort i mängden. Därför skriver jag bara när det hänt något spännande och extraordinärt (vilket i sig är ganska ofta). Ni får helt enkelt nöja er med att jag inte skriver fem inlägg om dagen...."

Jag håller verkligen med min älskling. Sen är det faktiskt så att det händer för mycket ibland och när jag sätter mig ner för att blogga bara bubblar det runt i huvudet och så blir det inget!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet inte om jag kan hålla med Robin, jag gillar "onödiga" inlägg med. Jag vill veta vad ni gjort just idag, ifall det var något särskillt eller bara en vanlig dag m.m. Blogga mera!! Jag orkar inte alltid! *ler*

Anonym sa...

Jag vet inte om jag kan hålla med Robin, jag gillar "onödiga" inlägg med. Jag vill veta vad ni gjort just idag, ifall det var något särskillt eller bara en vanlig dag m.m. Blogga mera!! Jag orkar inte alltid! *ler*

Anonym sa...

Det blir kollijox-kortslutning menar du?? Det är en skada vi bloggare kan få...

Författare kallar det skrivkramp!