torsdag 2 juli 2009

Kändis på stan

Ja då är jag nu säker, hade ingen aning om att han var i stan så att säga, men efter att ha läst evas blogg är jag säker.
Var på königs igår vid tolvtiden och fikade med ketty, då småstrosar det någon förbi med keps ganska långt nerdraget och med handen pillande lite mystiskt för munnen, men ändå kände jag att jag kände igen denna personen på nogot vis, men när det slog mig så tänkte jag men är inte han smalare, nämligen robert gustavsson. Absolut inte tjock men jag trodde han var väldigt smal kanske han har varit, jag har inte sett han på ett tag. I alla gick han bortåt och in mot typ fd grafitti. Tänkte inte mer på det, men idag när jag läser evas blogg skriver hon om att hon sett bla honom på farsen svensson svensson. Då var det ju säkert han, kul!!!

Inga kommentarer: