torsdag 23 juli 2009

Härliga dag

i dag har vi haft en myspysig dag, som började redan klockan sju, tyvärr vaknade jag då med huvudvärk, men min prins tog med sig nouvelle ut ur sovrummet och lekte med henne så jag fick slumra lite till. Efter frukost gick vi ner på stan och träffade prästen som skall döpa nouvelle på lördag, har var himla bra och trevlig.
På eftermiddagen tittade min darlingen förbi, så himla kul att vi hunnit träffa varandra så mycket denna sommaren.
Pappa och biggan tittade också förbi ikväll tyvärr mitt i maten men dom skulle ut på marknaden så det skulle ändå bara bli en snabbis. Maten föresten bestod av robingjorda biff a lá lindström brunsås och potatis, det var underbart gott, min prins är sååå duktig. Inte lätt att tappa dom där sista kilorna när man får så god mat.
Men idag ställde jag mig för första gången på vår träningsmaskin, jag trodde jag skulle dö efter en minut ( jag skojar inte) men jag klarade ett pass på 20min men då trodde jag faktiskt att jag skulle svimma, så jag är toknöjd, nu gäller det bara att fortsätta sådär, så är det nog ingen fara om jag smäcker en ostbågepåse någon gång då och då haha! Nä men allvarligt det är sommar nu lite kan man väl få unna sig, men snart så är nog överskottskilorna poff väck.

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Jag tror, att ju mindre du tänker att de MÅSTE väck, desto lättare kommer de att försvinna. :)

akiz sa...

vi ska ju ut med vagnarna på powerwalk snart, sedan avslutar vi med sit ups. tadaaaa så e vi milfarnas milfar!