söndag 26 juli 2009

Fina flickor fiser inte...

inte rapar dom heller, i alla fall inte så det hörs.
När vi satt och åt i kväll så kom det en rap ur min mun, en ganska hög sådan, jag hade ju just druckit ett helt glas fullt med loka.
Min prinsing säger då, trevligt..!
Men hallå man kan inte hålla dom inne säger jag, då får man ju ont i magen, det är nog med att jag håller fisarna inne säger jag.! Inte för att jag fiser jag är ju tjej, men jag skulle lika gärna kunna göra.
Sen går vi och lägger oss i sängen med bebban, då kommer en rap till ur min mun, jag ber då snabbt om ursäkt och just när jag gör det brakar det loss i bebbans byxor. Vi är fina flickor vi Nouvelle och jag, haha!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha /Virva

akizen-s sa...

jo då fina flickor fiiiser!! :)

Oj oj, vad trött jag har varit idag... var på ming och åt middag med familjen, sedan har jag sovit hela eftermiddagen....
ikväll är Alva mkt lugnare...

puss på er fina flickor