söndag 5 juli 2009

Hispig av lycka

Det största och mest fantastiska som hänt mig, är när Nouvelle föddes som en raket.

Nu har vi följt junior/junia med spänning i flera dagar, en envis liten rackare det där som trivs så himla bra i sin mamma akiz mage.
Har fått lite uppdatering om att hon håller på med att öppna sig nu, jag blev så himla lycklig att jag skuttade runt med min lilla skatt i famnen och sjöng nu kommer kusining kusining, Vi får verkligen hålla tummarna nu för att den lille bestämmer sig för att titta ut nu då, vi längtar ju ihjäl oss, det känns nästan som det är jag som ska föda nu fast utan det där onda.
(Fast igår fick jag himla ont i halsen och idag har jag haft lite spänningshuvudvärk, kan det vara sympatismärtor. ) Halsontet hoppas jag bara var en släng av allergichocken som drabbade mig igår då jag var på kalas, brukar tyvärr få förkylningskänslor i samband med det.
Nu måste jag ta nåt lugnande tror jag så jag inte flyger i taket av all omtumlande information.
Heja akiz heja akiz kom igen junior kom igen, heja heja peter ni är så bra puss på er.

2 kommentarer:

Wicke sa...

Glöm inte bort att meddela mig när ungen har gett sig och tittat fram! :) Puss

Anonym sa...

Känner inte ens Akiz, men har tänkt på henne idag, Krysta på!!

Kusin Jenny