lördag 11 juli 2009

Bortskämd bäbis


Nu har prinsing och jag och nouvelle varit på vårt första semesteräventyr. Vi tog nya bilen och körde mot borgholm, där gick vi en hel dag i solen. Jag shoppade loss ordentligt till min lilla bebba, blev lite dyrt så mormor fick slänga in en slant på mitt konto. ( aningens ofrivilligt kanske, men tack så mycket)
Sen åkte vi och handlade massa lyx till kvällen. Vi spenderade en mysig kväll i mina släktingars stuga i köpingsvik, ( tack ) där grillade prinsen världens godaste oxfile, så nu vet jag inte om jag någonsin kan äta något annat och njuta.
Sen hade vi en mysig kväll med promenad och filmmys.
Efter en god natts sömn blev det en liten snabb frukost, sen åkte vi in till borgholm igen, ingen ny shopping utan en stor lunchbuffé blev det ist, på robinson cruse!
detta plus favvodressen ni ser på henne inhandlades, på eleraff.

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Mhä! Jag vill ju se henne i monsterdressen också! ;)

akiz sa...

åh mysigt,, snart ska jag nog vara på benen igen att orka gå i borgholm jag med... :)