söndag 12 juli 2009

Grillkväll

Ikväll bjöd vi hem bebbans kusiner med föräldrar! Det blev en mycket trevligt knytkalas med massa gott till grillat.
Bebban uppförde sig ganska bra, hon tyckte farbror roy var både läskig och häftig på samma gång tror jag, så lugn blev hon när han började "sjunga" och somnade sen så gott i faster fias knä. Men det blev bara en powernap, herregud hon vill ju vara med på kalaset, kan ju inte missa nåt tänk om kusinerna får veta nåt hon inte får veta, haha, minikusin är dock fortfarande i magen men hör ju redan vid detta laget så, och på torsdag ska fia och roy få se sin lilla skrutt på ultraljud igen, gud så spännande och kanske får dom veta vad det ska bli för ett litet pyre.., jag hade ju en gissning på pojk då och att akiz och peter skulle få tjej, MEN jag har nog ändrat mig jag både tror och hoppas det ska bli en tjej till i kusinskaran. Tror faktiskt det kommer bli tre små minihäxor dessa kusiner!!! Men som sagt man blir ju alltid glad för vad det än blir, kanske blir det en pojk som hjälper sina små tjejkusiner i vått och torrt. Åh jag kan inte vänta vill ha kusin tre här nu.., fast då kommer jag iofs tycka att vår lilla klumping är ännu mer sumofet haha, stackarn hon är ju inte fet, kan bara s lite så ut på bilderna och när man jämför med gulliga lilla pluttalva.

Efter en mysig kväll tog prins och jag tag i disken sen avnjöt vi en god guanabanadrink på balkongen.
Tack för en mysig kväll!

5 kommentarer:

akiz sa...

tack för en super trevlig kväll...synd att ni knappt såg röken av mig då fröken Alva plötsligt fattade hur man skulle suga på tutte... haha, men jag e glad att hon äntligen gör det....

synd också att jag söp bort mina nycklar.... vet i tusan vart de är....

johanna sa...

haha gumman, jätteglad för din skull att lilla pluttalva äntligen suger! duktig flicka duktig akiz =)

Fia sa...

Tack för en trevligt kväll!!!!
Puss

johanna sa...

tusen tack själva, som sagt!!! puss

Kajsa sa...

Apropå när den lilla krabaten lever "rövare": http://www.alltombarn.se/bebis/lar-dig-tolka-du-bebisens-kroppsprak-1.26782 :)