måndag 27 juli 2009

En mysig dag på stan!


Idag sov vi lääänge! Undra om det kan berott på att lilla Nouvelle sov i mammas och pappas säng HELA natten. I alla fall kom vi nog inte ut på stan före tolv snarare ett. Stumpan blev hungrig nästan direkt så vi satte oss hos carina på fiket och ammade, där hände en liten olycka så pappa fick springa in på kappahl och köpa nya kläder till stumpan ( smart drag där Nouvelle) efter lite mat och nya kläder somnade hon gott i sin vagn, så vi passade på att äta ute idag, alltid lika trevligt.
Sen gick vi en sväng till i butikerna och jag fick ett par nya skor av min prins, tack älskling.

Ikväll ska vi TVÄTTA det känns som det var en månad sen nu, förtår inte hur det kan bli så mycket tvätt, fast å andra sidan ÄR det länge sen jag tvättade, har liksom inte tid.

5 kommentarer:

Mette sa...

Hej där!

Har tänkt ge mig till känna att jag läser din blogg som jag hittade av en slump! Så kul att se din lilla tös och hur hon växer. Kan hålla med dig om att det var ett smart drag av henne för att få nya kläder :). Skulle vara kul och få till en fika framöver. Ha det gott!

Mette sa...

Mariette var det som lämnade ovanstående kommentar...vet inte varför det står Om mig...

akiz sa...

packa ner extrakläder och ha alltid i skötväskan, ett tips!

mysigt ni har det i sängen:)
glöm inte packa ner dina mediciner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)
skulle ju påminna dig!

puss

Anonym sa...

Regn och åska idag :-(
Virva
Blir väl inget tältande då?
Men det ska bli bättre i slutet av veckan

johanna sa...

jo vi brukar ha extrakläder, men så här va ju mycket bättre haha! tack akiz ska lägga ner dom direkt. puss