onsdag 14 januari 2009

Namn...ideér

Bebb kan vi ju inte döpa Bebb till när han/hon väl tittar ut.

Jag har nog ända sedan tidig tonår funderat över namn på everntuella barn jag tänkte få i framtiden, och har säkert plöjt igenom dom flesta, vissa har fastnat mer än andra och jag har många gånger tänkt att detta namnet kommer jag aldrig glömma det är ju helt perfekt, men för att vid ett senare tillfälle helt glömt bort det.

Nu när det snart stundar en bebb så tycker jag det är svårt, helst med pojknamn. Sen vet man ju inte om man till exempel nu tycker ett namn är alldeles underbart och perfekt kommer passa på den bebb som nu ska komma...

Kankse inte är någon idé att fundera men ändå så gör jag det, säkert minst en timma om dagen.

Och just nu är det ett namn jag verkligen älskar

2 kommentarer:

killen sa...

han ska heta KIM

Anonym sa...

Ja du vet ju i alla fall vilka namn du ska ge FAN i! :P