söndag 18 januari 2009

Då vill jag bara berätta..

om min alldeles underbara prins!
Visst är han duktig på att reta upp mig han med, men som sagt jag är gravid vem är inte det!

Igår var jag en jobbig gravid tjej på eftermiddagen, jag har nämligen börjat må lite illa på kvällarna igen, tror att det ät tröttheten som spelar mig spratt, iaf så hjälper ingenting och hur kul är det för en underbar prins? Jag blir sur över minsta sak, säger att jag är trött prinsingen säger så klart att jag borde gå och vila det gör jag, men i sista sekund innan jag somnar säger jag att det är så stökigt hemma med.
Hur fräckt är inte det usch, så efter ca en timmas vila är allt skinande rent hemma. NU tycker ni nog alla att jag är bra dum mot min underbara prins, (och det tyckte jag med) men det var liksom inte så det var menat, jag erbjöd mig också att hjälpa till men prinsen visste nog vad han gjorde när han sa att jag hellre borde vila så jag blev snäll.
Sen är det såhär att jag är himla duktig på att plocka undan damsuga och liksom få det att se fint ut MEN min prinsing han kan allt och grundligt blir det gjort.

Ett fint hem firade vi med att gå ut och äta trerätters på restaurang En underbar kväll med en underbar prins. Tack för att du är min. Älskar dig så Robin.

Inga kommentarer: