tisdag 27 januari 2009

Förstföderskor

går oftast över tiden!
TYST, jag skiter väl i om förstföderskor oftast gör det, jag tror er inte, jag kommer "ploppa" ut vår bebb i början av maj då menar jag sådär 5, 6 senast 10 maj. På ultraljudet sa dom den 16 maj men det är på tok för långt det skulle innebära att jag typ hoppat över en hel mens och ägglossning, för räknar man som man brukar räkna mensens första dag skulle bebb minsann komma den 5 maj. Så nu har jag bestämt det.
NU tycker ni kanske jag är dum, för om nu det skulle vara så att dom faktiskt hade rätt på ultraljudet och att jag sen följer detta dumma om att förstföderskor oftast går över tiden och då inte får bebb förräns den 26 eller senare ja då skulle jag bli alldeles galen tror ni, få vänta en hel månad längre än jag tänkt.
Ja ja om nu så blir fallet får det väl bli så, Bebb är välkommen när han (eller hon) än kommer. Men jag har bestämt mig, den 5 blir det, det säger min pappa med eller möjligtvis den 6 maj sa han. Jag litar på pappa och på mig.
Och så födde mamma mig och min bror för tidigt, och jag var hennes första så det så.

3 kommentarer:

Wicke sa...

Jag tror fortfarande den 11:e. Det är ett bra datum! ;)

Anonym sa...

Det var ord och inga visor det!!1 Hahahaha...Att du inte frågar häxan ist...hon vet :)

akiz

Anonym sa...

haha jag kommer fråga häxan när det börjar närma sig sådär runt den 30 april haha.