onsdag 21 januari 2009

21 januari

Bebb är helt vild blubbar och puffar så magen hoppar. Det är sant, Robin kände på magen och på hur tokig (precis som sin mor) Bebb var, box box massa box, så utbrister älsklingen; Man ser när han blubbar, hela magen åker upp!
Så himla häftigt vi stirrade länge på hur han boxade så magen hoppade. Sen lugnade han ner sig lite, skönt för ibland är det nästan läskigt när man känner det så väl där inne. Känns som han kravlar sig ut nästan.
Hur mycket vi än längtar så får du nog stanna ett tag till iaf. puss puss

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oooh visst är det underbart?.......
Jag minns det så väl när magen blir sned åt alla håll och kanter.

Jag tror att det är en liten vildbatting du har där inne hahahaha.....
(DEN BLIVANDE FARMORN)

Anonym sa...

min har bara börjat bubbla lite, sen när han e lika stark som sin pappa ska han oxå boxa så min mage hoppar..... då kan vi boxas tillsammans ;) puss

Anonym sa...

jaaa blubb är såå mysigt, sen när boxarna komemr blir man nästan rädd ibland hihi såå mysigt!

Anonym sa...

Det är jättemysigt när de sparkar och lever där inne... men... nu gör det nästan ont... Känns som om bebisen verkligen försöker trycka ut en fot rakt genom magen... Filmen Ailien du vet... Eller så får man sig en kick så det gör ont i revbenen. Men... underbart är det. Jag har ett liv i magen och det LEVER!!!!!