söndag 11 januari 2009

Bebb- vad gör du med mig!

"Humörsvängningar är mycket vanligt bland gravida kvinnor."

http://www.barntotal.se/faktabank_foer_dig_som_aer_gravid/graviditetsbesvaer/humoersvaengningar/

Jajamen, hu ja! Jag känner mig inte nedstämd men jag har väldiga humörsvängingar, det kan min prins intyga. Lycklig och gosig för att i nästa sekund bli helt galen på min prins, som bara skrattar och tycker jag är söt, söt att jag är, jag är ju tokig. Tokig i min prins är vad jag är. Härom natten vaknade jag och var tvungen att väcka min prins för jag drömt så otäckt, och såfort han vaknade började jag storgråta, snyftandes somnade jag sen mot prinsen bröst.
Jag älskar dig galet mycket, galet mycket mer än vad jag blivit galen nu under graviditeten och då förstår du nog prins hur mycket jag älskar dig.

Inga kommentarer: