söndag 18 januari 2009

Förberedelser

Efter jul var jag otroligt trött, alltså så fort det var helg kunde jag ligga och sova till elva utan problem, när jag precis upptäckt att jag var med barn och ungefär tre månader fram så mådde jag inte så bra, vilket gjorde så jag sov dåligt och var uppe tidigt, som en slags förberedelse kan man ju tänka för när väl bebb är ute blir det nog inte så mycket sova.. Iaf blev jag ju nästan rädd när jag i ett par veckor sov sov sov. men nu är jag där igen "förberedelsen" uppe minst fyra ggr och kissar för att sen vakna tiiidigt, why? ge mig sömnen tillbaka, jag menar sover man dåligt, varför vakna tidigt, jag behöver ju sömn. Nä bebb har bestämt sig att nu får det va nog jag ska minsann nypa mamma i kissblåsan vakna!


Så istället får jagg ligga här och skriva om sånt ingen människa bryr sig om, om jag är uppe med tuppen och kissar eller inte!
Nä helst skulle jag väl skirva om nåt mer spännande va..

Inga kommentarer: