söndag 23 mars 2008

Underbara Underbara Älskling

Nu är älsklingen och jag hemkomna från en underbar och skön helg på Skansen Spa Hotell på Öland.


Åhh vad vi har haft det mysigt, på fredagen kom vi vid ca fyra till Skansen och fick veta att vår trerätters middag serverades vid klockan 19.00, om det passade oss, det tyckte vi att det gjorde. För då skulle vi hinna mysa i jacuzzin innan.



Lördagen började med hotellfrukost vid halv tio, sen gick vi till poolen och gjorde diverse akrobatiska övningar ;)
Sen bastade vi och jag fick erfara att min älskling verkligen är finsk, jag brände mig nämligen på handduken när älsklingen hällt massa vatten över bastuelementet, men älsklingen bara njöööt.

Vid klockan 13.00 hade vi vars en spa-massage inbokad, det var himla härligt.
Massösen sa att vi skulle ta det lugt efter behandlingen och dricka mycket vatten.
Hur då lugnt? hihi..


Vi hade bestämt att vi skulle äta dagens trerätters vid 19.00 idag med, så vi kunde mysa lite med vin å annat gott på vårat hotellrum innan.


Allt har varit så så underbart, fast att vi fick äcklig mat! Haha
(Okej då allt har varit underbart och maten var god, fast jag gillar verkligen verkligen inte lamm och det fick vi i fredags, äckligt på riktigt)

2 kommentarer:

Wicke sa...

å fy satan vad avundsjuk jag blir!! :(

Anonym sa...

Tack för en trevlig kväll ikväll.... det såg mys ut på bilderna.... äcklig mat på riktigt..hahaha