söndag 30 mars 2008

Annorlunda Lördag

I lördags jobbade jag på Akizens café, självklart hade vi superskoj, akizen gjorde äckliga mackor som kunderna inte ville ha.
hahahahaha det var buskul!
Min Älskling skulle åka och isfiska med pappa och bror sjöström och kommer hem nästan drunken, det var jätte jätte synd om min älskling, vet inte om jag törs följa med på fiskeäventyr längre, tycker bara jag hör massa farliga historier...

Så resten av lördan spenderade vi med att bara ta det lugnt och mysa framför tvn.

3 kommentarer:

Anonym sa...

bus bus.... det var inte alls kul när hon inte ville ha min macka... jag hade ju knepat å knåpat så med den , å så ändrar hon sig...kshhhhhhhhhhhhhhhhhh på henne

Wicke sa...

hälsa "Roddy" från mig!! ;)

Anonym sa...

hahaha just det du kalla min lilla fajmoj för roddy haha