lördag 1 mars 2008

Min Första Riktiga..

..arbetsdag på Holmgrens börjar om 30 minuter!
Idag ska jag jobba en hel dag från halv tio till halv fem, lite nervöst är det nog allt, jag har ju bara jobbat ett par timmar vid tre olika tillfällen.
Igår fick jag jobba två och en halv timma på Königs hos Akiz, självklart var det superkul. Jag fick till och med driks, haha, en stilig man som skall ha fyra småkakor säger; när jag sagt att det blir 16 kronor tack! Tar du det osett?, och sträcker fram en knyten hand. Jag svarar glatt Ja, det är klart jag gör!
Han lägger pengarna i min hand och går, när jag öppnar min hand ligger det tjugo kronor i mynt där.
Jag visar Akiz, som säger; han vet att dom kostar 16 kronor han köper alltid samma, du har fått driks!

Nu måste jag sticka önska mig lycka till ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

gumman du var grym igår!!!! Bra jobbat!!!! alla e så nöjda med dig,..!!!Puss