onsdag 26 mars 2008

Ba Be...

...min älskling är världens bästaste.
Ni som läser här vet att jag för tillfället inte har nån mobil, förstår inte hur jag klarar mig utan den?! (det gör jag inte)
I alla fall igår skulle jag sluta vid tre, men jag jobbade över så när Robin kommer hem vid fem har jag just kommit hem jag med, vi börjar laga mat när det ringer i hemtelefonen.
Det är oftast min mamma som ringer eller min pappa eller min farmor, dvs det är oftast till mig det ringer om det nu ringer,
så Robin säger svara du!
När jag svarar säger en dataröst, Jag älskar dig Vabe!
Vad är nu detta tänker jag, nån har ringt fel. Sen fortsätter datarösten att säga att det kommer från en telenor kund med telefonnr... Då tänker jag innan jag hört numret att det måste vara till Robin, för vår hemtelefon står ju i Robins namn..
Men när dom sagt vem det är ifrån vet jag...
DET VAR till mig.., från min älskling. Jag hörde givetvis fel dom sa ju Ba be. Ha ha jag trodde jag skulle kissa på mig av skratt sååååå himla gulligt och roligt på samma gång, babe blev ju ba be och det låter såå roligt.

Min älskling är världens bästaste, skickar sms till mig fast jag inte har nån mobil. Åhhhhh vad jag älskar dig ROBIN.

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh ba be jag älskar dig!

Anonym sa...

he he..gulligt! Ses en runda imon o styr upp våra liv då:) Kram o hälsa Robin:)

Anonym sa...

nääää...nu jädra...hahahahahahahhahahahahaha, vilken söt tööönt du har till kille....