torsdag 13 mars 2008

Oj Då..,

...var det såååå länge sen jag satte mitt avtryck här!!!

Mmmm mycket jobba är det, fast inte så mycket som i norge, men jag hade faktiskt hunnit bli van att kunna göra precis det jag ville när det föll mig in.
Nu "hinner" jag inte knappt sätta mig framför dataskärmen ens.
Och tiden går ju bara hur fort som helst. Veckorna springer förbi och på helgen har vi alltid nåt bus att hitta på.

Nu i helgen, i lördags var jag med jobbarkompisarna från Holmgrens på Palace för att inhämta priset Kalmars bästa café..., men det snöt kulzenska mitt framför våra ögon, dumma dom, dumma dom som hade fått våra röstsedlar!
Ja ja, det var jätte trevligt ändå, med massa god mat, öl och modevisningar! Och såhär tjusig var jag när jag skulle på första festen med jobbet!
Nyinköpt blus och kjol, ( samma kjol som både Akizen och Virvan även köpit) Den är såå såå fin.




1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för maten igår..det var äcklig mat!!!! mmmmums!!!
puss