torsdag 20 mars 2008

Äntligen helg..

.. dvs äntligen nedsläppt hår!

Har verkligen kul på mitt jobb på Holmgrens, men ett jobb är ett jobb som är ett måste så jag överdriver ju om jag säger att jag älskar det, haha!
Ååå så behöva sätta upp håret i en liten bögtoffs som flizan skulle säga, jag hatar det.

Igår när Akizen och jag skulle på bio tog jag ner min toffs, för jag vill inte visa mig offentligt som Johanna i den, men då har jag en himla svuck kvar där bak, jag blötte plattade och plattade och drog men ändå var den kvar. Men nu är jag lycklig när jag fått duscha och platta och får ha mitt hår nedsläppt.

Enfråga till dig Flizan, min lugg börjar bli lång nu, jag vill ha lång som du vill att jag ska ha den, men den blir spretig, hur ska jag ha det/ klippa det, för det ska bli så där som du menar? Eller hur ser det ut tycker du?



3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej bögtofsen.... jag vet hur det känns... bögtofs är det enda jag har nuförtiden :( Jag tycker du ska klippa av luggen vid ögonfransarna, rakt av, så den blir tjockare, lite kortare och spikrak, nu är den ju lite "taggig", och spretig och lite för lång och lite för gles.... typ heidi klum-lugg. puss

Anonym sa...

tack det var exakt vad jag ville höra puss puss gumman, ha en mysig påsk middag!!!

Wicke sa...

Du får ju ha mobilen på när man fylleringer till dig!!