lördag 15 mars 2008

Steak & blowjob day..

.. igår hade älsklingen och jag världens underbaraste fredag.. igen!
Jag jobbade till halv sju igår kväll och jag var bara såååå trött hade en hel drös med kunder på fiket som inte behagade att resa sig förrän klockan var sådär 18:00:01, och sen skulle alla gå på toa, hoho kunde ni inte tänkt på det liiite lite tidigare, sådär stod dom och skrattta och skrocka om att man blir visst väldigt kissig av allt kaffe, nähä blir man, kom det som en chock eller!?

I alla fall så slutade min älskling klockan fem och om jag ville så kunde jag ringa så skulle älsklingen möta mig, och det ville jag ju så klart. Vi hade pratat om att bara handla nån lätt mat eftersom vi båda jobbat sent. Men när jag möter min älskling utanför kvasten så har han redan handlat, och inte nog med det...
Min älskling har fixat städat och handlat mat, köpt vin och även lagat maten och planerat värsta mysiga fredan.

På menyn stod smördegsinbakad fläskfile med vitlök och örtost, till det var det potatis och champinjonsås som älsklingen fixat alldeles själv, (tror han plockat svampen med) och så var det vitlöksbröd och kokt sparris. Till detta serverades ett rött vin, Nederburg, Shiraz Viogner. Det var så himmelskt gott allting.

Efter såhär god mat tänkte älskingen vi skulle ha ostbricka med diverse ostar och ett vitt vin, Magnolia. Men vi tog en promenix först och då blev vi sugna på glass inte så otippat, men denna gången blev det gammaldags vanilj från maxims, till det serverades jordgubbar och riven kokos och det vita vinet Magnolia, himla sarrigt även detta.

Min älskling är världens bästa allting.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh vad gullig han e din robin!!!
Visste inte att han kunde göra allt sånt själv!!!

duktig krake!!

saknade er igår, det var konstigt att se lets dance utan er, nu när man vant sig med att göra det:)

vad god maten såg ut..


du en sak till: om du redan börjat störa dig och irritera dig på jobbiga kunder, tänk då hur jag har det efter 10 år..hahahaha

Anonym sa...

lite gay varning om ni frågar mig.

Anonym sa...

jaa fredag utan er och lets dance kändes jättekonstigt. mm jsg tänker på dig gumman när jag stör mig hihi! stackars dig.

Anonym sa...

SLUTA ÄTA!!
: ) Gör ni inget annat? Blir ju tokhungrig varje gång jag tittar in här. Kan man hyra Robin till olika evenemang o så?