söndag 30 mars 2008

Mat Mat Ännu Mera Mat


Idag har älskligen och jag bakat rulltårta, vi skulle nämligen ha besök av min farmor och bror som ville inspektera vår lägenhet.

Min farmor är väldigt speciell här får hon syn på vår köttätande växt och bara måste pilla på den.. sen gör hon inte annat än pillar.. nu är alla "munnarna" stängda.

När farmor och bror åkt , gick älsklingen och jag på en låååång promenad, åh så härligt väder det var, vi var säkert ute nästan två timmar, skönt.
Sen satte vi igång med maten, idag gjorde vi hamburgare och potatismos, smaskens såklart!

Så måste jag ju bara berätta att min älskling fixade underbar frukost till mig idag , smoothie på hallon banan blåbär mjölk och yoggi, tack!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, vilken söööt farmor du har... hon verkar busig...

ska du inte berätta vem som väckte er?? å hur?! tur att ni blev väckta så ni kom upp å han´n med allt...bus bus

Anonym sa...

jo tack tack för väckningen!