måndag 24 mars 2008

Mysmåndag

Efter en skön helg i mysets tecken tycker jag det passar sig alldeles utmärkt att fortsätta även denna måndag med att bara mysa.
Än så länge ligger vi i sängen älsklingen och jag. Nu är ju jag ingen sjusovare som mitt hjärta men jag älskar att mysa så jag ligger gärna kvar, men när älsklingen snarkar vill jag ha lite vaket sällskap och då är det himla bra att datorn finns;)

Igår åkte vi hem till familjen sjöström för att mysa lite med fian och isak som är hemma och hälsar på oss, vi blev bjudna på trerätters, (det har blivit mycket äta denna påskhelg, men det hör väl till) svampsoppa och vitlöksbröd, mums, oxfile i rödvinssås ååååå så smaskens och så en ljuvlig dessert med björnbär!
Det var äcklig mat!

Sen på kvällen kom akiz "bakiz" och peter, vi kollade på en himla skum film och smaskade i oss lite ost å kex, eller mest ost haha!

Nu vill jag ha frukost.... låter ju som jag inte gör annat än äter och tänker på mat, hmm tur att det inte syns på mig ;) hahahahahahaha!

1 kommentar:

Anonym sa...

det var äcklig ost oxå... haha... visst var det trevligt helgen, synd bara att jag inte var i form, men nu e jag piggelig igen...haha.
kram