onsdag 10 mars 2010

Maria Montazami!!!

I just love her.
Igår var jag på lite tjejmysfikastan, så himla trevligt att träffas och bara snacka massa tjejsnack utan barn, även om det blev mycket barnsnack ändå haha!
Vi kom i alla fall in på serien svenska hollywood fruar, som jag missat att det börjat ( jag har ju inte tv3 så det var väl inte så konstigt) men tack och lov för tv3 play, jag bara älskar maria montazami, jag skulle vilja följa henne varje dag.

Idag är stumpen lite bättre och eventuellt ska vi gå ut en runda i det fina vädret, det står blöjköp överst på min inköpslista idag, men jag tror faktiskt jag ska skriva dit en sak till, tassels!
Jag vet den perfekta platsen för ett par tassles i vårt hem! haha!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är tassels?? Mamma

sara sa...

hahaha...:) Klckrent, tycker ni ska införskaffa den där tasseln för över 500 dollar. O betala med ROBINS pengar:) Då blir robin glad:)Jag vill med fika! POK

akiz sa...

hahahahahahaha, underbara Maria Montitoffsi och underbara Johanna.
Lycka till med träningen...puss