torsdag 11 mars 2010

BodyPUMP

Igår blev det alltså av, och jag är så så stolt.
Maria drog med mig på bodypump på äventysbadet/nautilus, och jag är mycket säker på att vi kommer gå igen och igen.
Nu har jag inte tränat på ca 10 år.., ja det låter det!
Jag kände mig ordentligt ringrostig igår men det gick verkligen bra ändå, dock hade jag stora problem med att gå i tarppor igår och duscha ska vi inte tala om haha.
När jag stod där som en vilse med bräda och skivstång så började instruktören förklara för några om hur bodypump funkade, jag vinkade lite och sa, jag är också ny, jag har inte tränat på 15 år!
15 år.., varför skulle jag överdriva så, det lät ju som om jag var skitgammal.
Och i dag kan jag bara säga, AJ!

2 kommentarer:

sara sa...

hahah..sötnos,så gammal e du inte:)

akiz sa...

hahahahaha, duktig du e!!!! nu kan du ta 2 wienerbröd ;)