tisdag 9 mars 2010

Det tar ALDRIG slut

Japp förkyld blev min lilla stumpa, och i natt efter massa bök i mammas och pappas säng, kom det kräk. Stackars, sen kom det lite till efter en stund, och blöjan ser inte ut som den brukar.
Var kommer allt i från???
Vår tjej lyckas ju hitta alla möjliga sjukdomar att testa på. I fredags var vi i simhallen igen, det kan bara vara där, eller från bvc. Och jag säger det igen BVC, det är alltså inte första gången stumpen blir sjuk efter vi har varit på bvc, på bvc finns massa barn, men kan folk inte hålla sig hemma om dom är sjuka, jag ger mig tusan på att det är därifrån hon får allt.
För öppen förskola har vi inte ens hunnit gå på! Och jag vet i tusan om jag tänker det med tanke på alla sjukdomar som finns att få. Tycker synd om mig men tycker mest synd om min lilla stumpa. Hon har inte råd att bli kräksjuk nu, hon är ju så liten som det är, som tantfaster akiz skojar, hon är ju så liten så hon heter ingenting.

1 kommentar:

Anonym sa...

LlLLA STUMPAN FARMOR TÄNKER PÅ DIG
MÅSTE VARA SIMHALLEN :-(