lördag 20 mars 2010

Lyxig middag på helene och jörgens


Igår bestämde vi oss för att gå ut och äta, valet på restaurang föll på h&j, där har vi inte varit så mycket, men kommer med all säkerhet gå dit fler gånger. Dom hade hjortvecka, ( det fanns även lite annat att välja på) men hjort kan vi absolut rekommendera Mycket gott! Allt var himla gott. Jag älskade förrätten, heta räkor!

här är våra efterrätter, kanelglass med rödvinskokt päron, och chokladtårta a la camilla bergstrand ( vinnare i kladdkaketävling).


en ledsen och en lurig bebba på väg till restaurang.


3 kommentarer:

Akiz sa...

Eran mat var nog mycket godare. Tack för jättegod mat och trevligt sällskap. Idag är jag frisk som en nötkärna igen, men Alva har feber. hmmmmmm vad är det nu då????

puss

Akiz sa...

(alltså den maten ni lagade igår till oss var mycket godare än den ni åt på helene och jörgens, var det jag menade)

johanna w sa...

hihi klart jag förstod det min fina akiz!!! tack, och tusen tack för en mysig lördag!