onsdag 10 mars 2010

Bebban bus vad har du gjort..

Japp, såhär ser jag alltså ut snart 10 månader efter bebban ploppat ut. Jag är inte precis nöjd, men jag har heller inte gjort något åt det.
efter bilden
Min dröm var väl så klart att se ut som om .., ja inget hänt, men det trodde jag inte det minsta på. Nu tycker jag att kilorna bara rasade av mig, ganska så fort till och med utan att jag gjorde ett dugg, jag gick till och med ner mer än dom kilorna jag gått upp ( även om kroppen inte såg ut som innan så kände jag mig nöjd) men sen blev det jul, och jag trodde att jag kunde äta precis så mycket som jag åt förra julen då bebban fortfarande låg i magen, och nu har jag slutat amma, och jag kan bara säga ooops!

Såhär såg jag alltså ut ca 6 veckor in i min graviditet, som ni ser så pressade jag i mig samma trosor på efter bilden bara för att få samma uppfattning, och som ni ser så låg dom underst i min låda, jag använder inte strl 34 längre.
före bilden

Och här ser ni en bild av mig, hur jag kommer se ut när jag försöker bli som mitt mål, före före bilden.
önska mig lycka till!

7 kommentarer:

räkan sa...

rumpan e borta, vart har den tagit vägen? jag använder inte heller stl 34 längre, å jag har inte fött någon bebis. puss

Wicke sa...

Heja gumman! Vad ska du träna för nått?

Mella sa...

Det kommer gå jättebra, bara man ger sig fan på det! Jag går gärna långpromenader dom kvällarna du inte är på gymmet. Måste också komma igång, många kilon som ska bort innan sommaren och bikinin. Suck! Vi får sporra varandra :)

johanna sa...

haha ja du räkis, rumpan e inte stor, fast jag tror det beror på att överkroppen är större, så det ser inte ut som jag har nån rump =)
wicke, ikväll blev det bodypump, något sådant kommer det fortsätta med. ' och långpromenader, mella, det tar jag gärna!

Anonym sa...

Jag tycker att du är fin ,ingen större skillnad .........inget som syns puss/Virva

sara sa...

duktig du är vännen...vart tränar du? Blev det friskis sen lr?

KRAAAM

Jenny sa...

Vad duktig du e gumms,, o du e jätte fin. det där tränar du dig hottig alldeles strax ska du se ;) Massor med kärlek♥