torsdag 10 december 2009

Svinsprutan är nu även tagen av mig!

Vid halvtretiden idag stack dom mig, sen beordrade dom mig att sitta kvar i väntrummet eftersom jag har en lång lista allergier, snacka om att jag blev stissig av det, i mina tankar fick alla symptom man kunde under tio sekunder sen började det sticka i pannan, det stod inte med... ops! Jag satt och väntade kollade på klockan tusen gånger snälla gå fort nu då så jag kan pysa härifrån symptomfri, stickningarna avtog ersattes av svett under armarna, men det är ju normalt så jag gick.
Än så länge känner jag inget, om jag tänker på det så känner jag typ jag har en överarm va bra!
Typiskt bara för jag sa det nu började det sticka lite i stickhålet.. eller?! peppar peppar

3 kommentarer:

akiz sa...

på mig känns det som någon har tjatat lite på min överarm ;)

tack för idag.... hoppas vi håller oss pig-ga :) hahahaha

åh vad kul jag e.

johanna w sa...

hahahaa JA DU är super rolig haha, va får du allt ifrån!!!

Caroline sa...

Är inte stickningar en biverkning? Jag tog också vaccinet igår och fick stickningar i armen som jag tagit i (och då menar jag inte att det stack till när sprutan togs utan det var sånna där "min-fot-har-somnat-för-att-en-nerv-har-hamnat-i-kläm-stickningar", fast i armen och inte i foten).
Hoppas att du klarar dig undan andra biverkningar och att du får må toppen framöver.

Kram kram