måndag 7 december 2009

Behöver nåt som håller reda på mina vantar!

Det är ett fasligt av och på med dessa vantar nu i dessa kalla tider. Jag har redan lyckats slarva bort dom flera gånger men än så länge har jag också hittat dom.
För några veckor sen så hittade jag dom utanför bildörren mitt på gatan där jag parkerat, dom var sådär härligt kalla och fuktiga då.
Sen har dom tappats bort och hittats lite överallt i hemmet och i olika väskor, i bilen osv. Idag när jag skulle köra iväg från akiz var dom borta igen, jag tänkte ska jag orka gå ur bilen och leta ( var lite sen hem) men jag gjorde det, glad var jag denna gången att jag gjorde det, för där låg dom på gatan igen. Det är väl inte så att jag är slarvig egentligen dom bara har en tendens att flyga omkring lite här och var, mina vantar.

1 kommentar:

akiz sa...

du får skaffa ett senilsnöre och sy fast på dem, och dra dem genom jackan som bebbarna har haha