söndag 6 december 2009

Idag har vi köpt och klätt gran!


Jag vill absolut ha en äkta gran, det liksom bara ska vara så. Men eftersom det är min prins som får ta hand om granen när den är dags att slängas ut, så förstår jag om han hellre vill ha låtsasgran. Det är inte lätt att få ut en barrande gran från fjärde våningen utan att barra ner hela lägenheten och halva trappupgången, och jag vet inte hur vi skulle våga ta ut den på något annat sätt än just i trappen. Så det blev en plastis, vi var hemma hos familjen alv igår och jag gillade verkligen deras lilla mysiga gran, så en sån fick det bli.

3 kommentarer:

Anonym sa...

plast suger, men de blev helt klart godkända iaf. fina!. våra killar är dumma som inte ger oss riktiga granar...för att inte tala om alva och nouvelles pappor, hur dumma de är..hihi puss

akiz sa...

det var jag

Fia sa...

fusk med plastgran!!!!