onsdag 3 september 2008

Plastpengar my ass =)

Nä men allvarligt här nu, igår var jag hos min underbara baby i nybro för att vara med på plastparty, okej för att dessa prokukter visst är himla bra håller länge och har livsgaranti blabla. Men när man är på sånna här presentationer av tupperware ska ALLTID försäljaren mala på om hur jä_a bra man tjänar på att sälja... "börja sälj du med", "hur ofta kan du säga till dig själv vad ska jag göra för alla dessa pengar jag får över" och "förra sommaren målade vi om huset för plastpengar" JÄTTEROLIGT HAHAHAHAA!

Nä alla vet att man bra går på partyt för att man vill vara snäll mot sin väninna och man köper oftast för man vill vara snäll mot sin väninna, och för att man vil vara snäll mot stackaran som säljer dessa produkter, det är liksom pinsamt att inte köpa för produkterna är ju så J_la bra så det går ju inte att strunta i det.
Men när som en väninna till baby sa igår att om hon nu tjänar så himla bra på att sälja kanske man inte behöver köpa trots allt, för att vara snäll..!? Eller!

Självklart kom jag hem med en liten lapp där det stod; att betala hos värdinnan senast den 29/9 174kr

Va f_n jag skulle ju inte köpa! Fast det var ju en så himla bra sak och min prinsing skulle bli så glad! Han ska få den av mig!

5 kommentarer:

Anonym sa...

babe jag vill inte vara en besserwisser eller så, men det stavas "ass".

Puuuuss

Anonym sa...

hahah det vill du visst, men låt oss säga att jag menade as som i asätare hahaha, det gjorde jag inte OCH jag tänkte när jag skrivit det att det såg fasligt kort ut . så tack love

Anonym sa...

Hahaha, nu har du blivit gammal, gå på plast-party och sånt. men det har du iofs gjort länge. Jag har inte varit på ett enda, och fan den som bjuder mig... hahaha

Anonym sa...

Tack Fia, Där ser du Johanna det är inte bara jag som tycker du är MILF.

Anonym sa...

tyysssssssst