torsdag 11 september 2008

Efterfrågad önskelista

Jag är inte en sån person som önskar mig, har aldrig varit det, jag tycker kanske det är pinsamt att säga jag vill ha jag vill ha!!! Därför har jag heller sällan födelsedagsfester!
För det första känner jag oftast att jag har allt, och för det andra sånt som jag vill ha, det får man inte bara.
Men jag ska försöka och nu ska jag vara helt ärlig, vissa saker kan jag önskat mig redan av mams och paps (vilket innebär att jag behöver ha kvitto för att kunna byta) Eftersom jag inte ens själv vet vad vill ha/behöver blir det mycket svårt.. men ett par gummistövlar, typ sånna helst
popcornmaskin
presentkort ikea
presentkort Make Up Store
leggings i alla möjliga färger och tjocklekar..

Nu har jag redan fått ångest över att jag skrivit detta, så jag tror jag kör på lite till med vad som jag vill ha


en dator, en ny cykel just denna tack, Älskar färgen, Dermalogica rengöring till ansiktet


1 kommentar:

Anonym sa...

ja den där rengörningsserien vill jag med ha.....

vad roligt inlägg du skrivit!!!!
"Att du skäms redan"..hahahahahahaha... sötis