lördag 13 september 2008

Höstmys

Igår var jag duktig hemmafru som städade och diskade till min älskling kom hem från jobbet, vi hade bara tänkt äta hämtmat till ett glas vitt.
Innan vi stack ut för att handla kom svärfar och fixade så tvn funkade igen nu när vi möblerat om, tusen tack. Sen tog vi bilen och hämtade kina. Efter vi ätit och proppmätta myste vi i soffan jag kände mig lite frysen så jag kröp upp i älsklingens knä och kände mig som ett litet knyte, jag vill alltid ligga i min älsklings famn och känna mig som ett knyte det var underbart och gosigt.
Sen hade prinsen fått inbjudan till 25 och 23 årsfest på varvsholmen så vi tog cyklarna i motvinden och kämpade dit. Fint folk kommer sent men nu var vi nog lite för sena för alla var redan askalas så det var lite svårt att hänga med i deras takt så vi drog hem tidigt för att fortsätta höstmyskvällen med butters i sängen!

Idag har jag som vanligt (oftast i alla fall) vaknat tidigt så jag har hunnit med att pyssla lite här hemma innan vi skulle äta frukost, skönt att ha det mysklart redan, så nu är alla ljusen tända och prinsen sitter och spelar gitarr.
Det är vad jag kallar höstmys, prinsen och jag med mysmusik och tända ljus.

Snart får vi åka ut på stan för att handla hem lite gott till eftermiddagen då det ska bli lite fira, har bara inte kommit på vad vi ska bjuda på...

1 kommentar:

Anonym sa...

Fy fasen vad ni måste kämpat när ni hämtade hem Kina.... var det inte svårt att få in allt i bilen....var det nån kines som klämde sig?
Hahahaha...
Hoppas ditt firande blev bra...
puss