måndag 15 september 2008

Inte 20'10 men 29

I morgon är det alltså dags jag blir 29.
Detta har jag firat en hel del i helgen, i lördags hade jag mamma och pappa med familjer hemma, vi bjöd på ost/skink och broccolipaj och så blev det kladdkaka med marshmallows och hemmagjord blåbärssås och glass till efterrätt.
Sen i söndags hade jag ett mini kalas för akiz fia och peter( isak kunde tyvärr inte komma) men presenterna kunde komma iaf, jag fick ett par superfina gummistövlar och tre par strumpbyxor i olika färger.
Annars har jag fått precis vad jag önskat mig, en popconmaskin, en jättefin orkidé med en stor fin svart kruka, pengar blommor och lite smått och gott.
Av älskingen fick jag två tavlor med bla min favorit marilyn monroe, den bästa presenten som jag ska få av min prins är inte riktigt klar än (det var därför jag fick veta i förväg) men jag tänker inte avslöja nåt även om jag själv fått veta, men jag kan säga att jag blev så glad att jag fick tårar i ögonen.
Tack så mycket alla för allt fint jag fått. Älskar er så.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja, ja, ja!!!:)

Åhh imorgon är det en stor dag på alla sätt!!!!!
längtar... puss