onsdag 13 augusti 2008

Världsproblem..

...eller kanske inte.
En vecka kvar,.. till min hår makeover.. njae det kanske är att överdriva! Jag gillar mitt hår som det brukar vara, mörkt och lugg.!

Men nu under sommaren har det blivit galet solblekt, och konstigt nog har jag börjat gilla även den färgen. Nu när det är dags för den efterlängtade färgningen igen kommer det kännas som totalförändring.

Kankse inte ska bli så himla mörkt i af.. ja vi får se.

Nu till det lite mer avgörande, vad ska det bli av mitt hår, jag saknar ju det långa svallande men jag skulle inte vilja ha tillbaka det med hjälp av extensions. Men att bara gå och vänta på att få långt hår, det känns som man kan göra det i en hel evighet utan resultat. Och medans man då går där och väntar och väntar kan man väl få göra nåt mer spännande under tiden, fast det gör ju oftast att det tar ännu längre tid.. problem problem.

Blev lite kär i denna frisyren när jag såg filmen Doomsday

Det är ju iofs nästan som jag hade en gång fast jag fegade ur lite, men låångt fram och kortare bak, men sen är det ju så att jag har lugg och den är seg att spara ut eftersom jag tycker den blir så fluffig när den växt ut till den där längden som fian tycker är så himla fin.

Vilka problem va"!!

Inga kommentarer: