torsdag 28 augusti 2008

Solhälsning

Idag sitter jag mörbultad på jobbet efter gårdagens poweryoga! Nja inte mörbultad kanske men nästan! Det var verkligen bra övningar för mig som stel-i-nacken-ryggen-axlarna tangentbordsanvändare! Jag trodde jag var vig och rörlig, men oj va jag kände mig stel överallt.
Detta kan jag verkligen rekommendera er som sitter stilla i ert arbete framför en skärm, ja jag skulle faktiskt kunna rekommendera alla detta. Det är verkligen ingen hokuspokus andning här inte.

Poweryoga passarde alltså mig alldeles utmärkt, bara en liten liten sak jag inte gillade, i alla övningar skulle man spänna spänna sina muskler och låren var väldigt viktigt att spänna, och när jag kom hem på kvällen och skulle visa min älskling vad vi gjort, gjorde jag en solhälsning och spännde mina lår... till min stora fasa upptäcker jag en cellulit mitt fram på låret va f__n inte ska man väl ha sånna där. Så där hoppas jag verkligen på lite hokus pokus, poff borta!

Inga kommentarer: